dinsdag 9 oktober 2012

Reiskoorts

Inmiddels ben ik ook geveld. Gelukkig niet letterlijk, ik kan het nog net op de been houden. Dat moet ook wel, want ik heb nog een aantal voorbereidende klusjes voor ik vanavond de koffer van Jan moet pakken, die morgenochtend naar Zuid-Afrika hoopt af te reizen. Het is een geluk dat hij een lift van zijn zus kreeg aangeboden, dan hoef ik me geen zorgen te maken dat mijn hoofd te duf is om de weg naar Schiphol, en weer terug, te vinden. Jan hoopt dus samen met zijn zus te reizen én met nog een broer, want hun ouders zijn 60 jaar getrouwd! Wat een tijd -en wat een zegen dat ze nog samen mogen zijn. Jammergenoeg kan niet de héle familie aanwezig zijn, een zus uit Canada en een uit Nederland zijn niet aanwezig, plus een aantal klein- en achterkleinkinderen. De familie is inmiddels tot een hele volksstam uitgedijd: 14 kinderen plus aanhang, 50 kleinkinderen, waarvan er een heleboel getrouwd zijn en daardoor ook alweer een heleboel achterkleinkinderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten